مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام خبر داد؛
مدیر درمان تأمین اجتماعی ایلام از پرداخت 100درصدی هزینه ای خدمات درمانی بیماران خاص و صعب العلاج به مبلغ یک میلیارد و 800میلیون تومان در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱ 13 January 2024

به گزارش تابناک ایلام، دکتر هادی صبور در نشست تعاملی شورای راهبردی مدیرکل تأمین اجتماعی استان با شرکای اجتماعی اظهار داشت :علاوه بر پرداخت هزینه های درمانی بیماران خاص، در نیمه اول سال جاری مبلغ 166میلیون تومان کمک هزینه به بیماران، خارج از شمول پرداخت گردیده و برای نیمه دوم سال جاری نیز 170میلیون تومان اعتبار برای این موضوع پیش بینی شده است.

وی از الکترونیکی شدن نسخ بستری تا پایان سال جاری خبر داد، و افزود: از یکم اسفند ماه سال جاری، نسخ بیماران بستری برای پرداخت سریع تر و ارائه خدمات با کیفیت به بیمه شدگان الکترونیکی خواهد شد. 

مدیر درمان تأمین اجتماعی ایلام با اشاره به اینکه واحد OPG بخش رادیولوژی بیمارستان شهدای زاگرس با اعتبار ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اخیرا راه‌اندازی شده است، بیان کرد: در آینده نزدیک دستگاهC_ARM در محل بیمارستان شهدای زاگرس برای رفاه حال بیماران و انجام جراحی های مغز و اعصاب و.... نصب و راه انداری خواهد شد. 

وی با اشاره به اینکه درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان مهران در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت :پیگیری ها برای صدور مجوز استخدام پرسنل مورد نیاز این درمانگاه در حال انجام است. 

دکتر صبور افزود: همچنین زمین احداث درمانگاه دره‌شهر خریداری و در مرحله طراحی ساخت است.

وی عنوان کرد: در آبدانان نیز یک ساختمان از طرف اداره راه و شهرسازی به سازمان تأمین‌اجتماعی معرفی گردیده و روال اداری خرید آن در حال طی شدن است. 

مدیر درمان تأمین اجتماعی ایلام بیان داشت: مجوز احداث درمانگاه شهر سرابله نیز صادر شده است و زمین مورد نظر نیز به سازمان معرفی شده که در انتطار تاییدیه سازمان تامین‌اجتماعی هستیم.

شایان ذکر است این نشست با حضور مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام، شرکای اجتماعی در محل مدیریت درمان تأمین اجتماعی ایلام برگزار و مشکلات جامعه کارگری و بازنشستگان تأمین اجتماعی مطرح و رسیدگی به آنها در دستور کار قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار